ביטול עיקול משכורת

עו"ד אליהו כהן- טלפון 0545708608

ביטול צו עיקול משכורת

ביטול עיקול משכורת שאלות ותשובות מפי עורך דין הוצאה לפועל אליהו כהן. האם ניתן לבצע ביטול צו עיקול משכורת? האם צריך ליווי עו"ד על מנת לבצע בקשה לביטול עיקול משכורת ? התשובה לשלושת השאלות היא – כן. הסבר בכתבה ובנוסף פירוט איך לבטל עיקול משכורת?

ביטול עיקול משכורת החזרת החמצן הכלכלי שלכם

ביטול עיקול משכורת
במידת הצורך ניתן להשיג ביטול עיקול משכורת

ביטול עיקול חשבון בנק כמו גם נושא ביטול עיקול משכורת – אחת המגבלות הקשות המוטלות על חייבים הנה עיקול המשכורת. זהו צעד חריף ודרסטי המתאפשר בתנאים מסוימים כנגד חייבים המצויים במצב של אי תשלום חוב והשפעתו עלולה להיות קשה על החייב ומשפחתו. צעד קיצוני זה לרוב מניע תהליכים רבים בעקבותיו ואנו כאן כדי להעניק לכם את הביטחון שניתן לנהל הליך זה באופן זריז יחסית ולהגיע להסדרים שיאפשרו לכם להתקיים.

במצב בו הוטל עיקול על המשכורת שלכם ההמלצה היא להיעזר בשירות משפטי מקצועי כדי לצמצם ככל שניתן את הנזקים הישירים והעקיפים, להימנע מטעויות ועיכובים יקרים בין היתר ביטול צו עיקול משכורת ולחזור לשגרת העבודה והפרנסה מהר ככל שניתן.

 ביטול צו עיקול משכורת – הבהרה – המושגים שהשתנו בחוק החדש לחדלות פירעון ושיקום כלכלי

ראשית נאמר כי בחוק החדש העוסק במצבים של חדלות פירעון ושיקום כלכלי הוכנסו מושגים חדשים לתיאור החייב, ההוצאה לפועל, שמות ההליכים ועוד. מכיוון שהמונחים הללו עדיין חדשים והשפה אינה שגורה בפי הציבור, אנו נשתמש כאן לנוחותכם במושגים המוכרים – ולמשל נמשיך להתייחס אל 'רשות הגבייה' כ'לשכת ההוצאה לפועל' וכן במושג 'חקירת יכולת'. מטרת המאמר היא להעניק לכם ידע בצורה נגישה ואת הביטחון כי תמיד תוכלו לזכות בליווי משפטי מקצועי.

עיקול נכסי 'חייב שאינו משלם את חובו'

בקשה לביטול עיקול משכורת
איך לבטל עיקול משכורת? במה תהליך שיקום תלוי?

גורם המצוי במצב בו בעל חוב פסק מלהחזיר את חובו או מול חייב שאינו עומד בצו התשלומים שנקבע לו יכול לפנות ללשכת ההוצאה לפועל ולבקש הטלת עיקולים על נכסי החייב. מה כוללים נכסים אלו? כידוע, ניתן להטיל עיקול על חשבון הבנק ועל חשבונות ונכסים פיננסיים אחרים על שם החייב, עיקול על נכסים אחרים וכן עיקול על משכורתו של החייב. עיקול זה עלול להתקבל ביום בהיר אצל המעסיק שלכם וחובת המעסיק היא לציית לחוק ולפעול כאמור בצו. רבים נתקלו בהודעה כזו והתחושה המלווה אותה קשה מנשוא, כמו גם העומס הכלכלי המיידי שנוצר בעקבות עיקול משכורת – תשלומים שחוזרים וחוסר יכולת לנהל את משק הבית.

נזכיר כי עיקול שכזה יכול להיות מוטל גם על קצבת נכות, אבטלה או כספים דומים אחרים המתקבלים אצל החייב וכן כי לא ניתן לעקל את כל המשכורת (למעט בחוב מזונות בו ניתן לעקל את כל המשכורת) וחוק הגנת השכר מחייב להותיר בידי העובד סך מינימלי העומד על כ-2,100 ש"ח לאדם ועד כפול מכך לזוג הורים.

כיצד מבטלים עיקול משכורת?

ישנם מספר הליכים אותם יש לבצע בד בבד, כאשר הראשון הוא הגשת בקשת ביטול עיקול ובקשה לצו תשלומים. פעולה מהירה תמנע מכם עגמת נפש רבה וגם תמנע הצטברות קנסות וחיובים אחרים שעלולים להיגרר כמו החשבונות החודשיים. ישנם מקרים בהם ניתן להגיש ערעור על החלטת העיקול עצמה, וזאת ראוי לבחון לפי התנאים בחוק, וכמובן שהדרך הפשוטה להמנע ולמנוע עיקולים היא הגעה להסדר תשלומים בר קיימא, בו תוכלו לעמוד ביציבות, להשיב את החוב ולחסוך מצבים מורכבים אלו. ישנה חשיבות להתנהלות מקצועית ונכונה בהליכים אלה ולטקטיקה שתסייע לכם לשמור על זכויותיכם ולשוב לשגרה מהר ככל שניתן.

בקשה לביטול עיקול משכורת

ביטול צו עיקול משכורת
ביטול עיקול משכורת בליווי צמוד לאורך כל שלב

אנו נערוך עבורכם מיפוי מיידי ומקיף של מצבכם הפיננסי לרבות ההיסטוריה שלכם מול לשכת ההוצאה לפועל, ההשתכרות ויכולת ההחזר שלכם, ונפנה להוצל"פ בדחיפות בבקשה המתאימה ובליווי כל החומר הנחוץ על מנת להסיר את המגבלות. זוהי הפעולה הדחופה הראשונה אותה נבצע ועמה נציג את החומר הנחוץ כדי להשיג תשובה חיובית לבקשה. במצב האופטימלי, אנו נצליח להגיע למצב זה כאשר באמתחתנו הסדר תשלומים מגובש המתווה דרך לתשלום החוב לנושה, וכן ניתן לבצע חקירת יכולת שתגבש את גובה ההחזר שלכם.

 בקשה לביטול עיקול משכורת – הקדימו תרופה למכה!

כאשר המצב הגיע עד כדי עיקול משכורתכם, סימן שלא עמדתם בצו תשלומים או התעלמתם מחוב שלכם: זכרו שמרגע שנפתח הליך לעיקול המשכורת שלכם יש לכם עדיין מרווח זמן שיכול במקרים מסוימים להגיע עד 30 יום על מנת לפעול להסדרת החוב: זוהי תקופה בה ניתן להתנהל נכון ולהימנע מטעויות קריטיות, ואנו ממליצים לנצל זמן זה כדי לזכות בייעוץ משפטי וליווי מקצועי שיעניק לכם את הביטחון הנחוץ במצב מורכב זה. בין אם מדובר על בקשה לביטול עיקול משכורת או צעדי חירום יש להיעזר באיש מקצוע בעל ניסיון בתחום ספציפי זה.

לסיכום – איך לבטל עיקול משכורת

עיקול משכורת הנו מגבלה חמורה ודרסטית שנועדה בעיקר לכפות על החייב התייחסות לחוב. אם אתם חשים כי ישנו חוב שהזנחתם או חובות שמצטברים, מומלץ מאוד להקדים תרופה למכה ולקבל ייעוץ מקצועי כבר בשלב זה, בטרם תיעצר כל הפעילות הכלכלית שלכם ושל המשפחה עקב הטלת עיקולים, וכמובן שישנן מגבלות נוספות שרשאים נושים לבקש כמו מגבלות על רישיון הנהיגה.

בפנייה מקצועית נכונה ניתן להגיע אל שיקום כלכלי ולהסדר תשלומים שיאפשר לכם להתקיים בכבוד ולהחזיר את חובותיכם ללא סיכון של חשיפה לצעדים משפטיים קיצוניים כנגדכם. חובות אכן נעלמים, אך רק לאחר הסדרה מקצועית שלהם, לפי תנאי החוק ובהתנהלות מדויקת ומבוקרת אותה נתכבד להעמיד לרשותכם.

ביטול עיקול משכורת | ביטול צו עיקול משכורת | איך לבטל עיקול משכורת | בקשה לביטול עיקול משכורת

השאר תגובה

עורך דין הוצאה לפועל אשדוד אליהו כהן

עו"ד אליהו כהן

עו"ד אליהו כהן בעל ניסיון רב ומתמחה בתחום חדלות הפירעון, פשיטת הרגל ,הוצאה לפועל.
עורך הדין אליהו כהן חבר בלשכת עורכי הדין משנת 2010, בעל ניסיון של למעלה מ-10 שנים במשרדי עורכי דין שונים העוסקים בתחום חדלות הפירעון והוצאה לפועל.

עורך דין

מאמרים

עורך דין פשיטות רגל
פשיטת רגל

עורך דין פשיטות רגל

עורך דין פשיטות רגל מסייע לחייבים שהגיעו למצב של חדלות פירעון ואינם רואים דרך אחרת לצאת מהחובות. אלו יכולים להיות יחידים וגם חברות בע“מ, אך

עוד הוצאה לפועל
הוצאה לפועל

עו"ד הוצאה לפועל

עו“ד הוצאה לפועל הוא זה המעניק סיוע ללקוחות פרטיים, כמו גם חברות המתמודדות עם הליכי הוצאה לפועל. ההוצאה לפועל היא אחד הכלים המשמשים לצורך גביה

הסדר חובות מול בנקים לחברות
חובות

הסדר חובות מול הבנקים

הסדר חובות מול הבנקים הוא בהחלט סיבה מדוע לפנות למשרד עורכי דין. הבנקים הם גוף חזק, גם מבחינה כלכלית וגם מבחינה משפטית, ויש להם כוח

עוד מומחה להוצאה לפועל
הוצאה לפועל

עורך דין לענייני הוצאה לפועל

עורך דין לענייני הוצאה לפועל עוסק בכל מגוון הסוגיות הקשורות להליכי ההוצאה לפועל, התמודדות עם חובות או חייבים והליכי חדלות פירעון. ההוצאה לפועל היא הגוף

אשראי לפושטי רגל
פשיטת רגל

אשראי לפושטי רגל

אדם שנכנס לחובות ואינו יכול לפרוע אותם עלול להגיע למצב של פשיטת רגל. פושטי רגל שואלים האם הם יכולים לקבל אשראי לפושטי רגל מהבנק, למען

הפטר חדלות פירעון
צו הפטר

הפטר חדלות פירעון

לפני שנדבר על הפטר חדלות פירעון, נסביר מה זה חדלות פירעון. חדלות פירעון הוא מצב שבו אדם או גוף מסוים לא יכול לעמוד בהחזר חובותיו.

נקלעת לחובות?
הסדר חובות שיוציא אותך מהבוץ.
עם התאמת פיתרון בול בשבילך!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם

*בכפוף לבדיקת התאמה
Open chat
1
שלום וברכה,
אני כאן אם יש שאלות..
Call Now Button