בדיקת עיכוב יציאה מהארץ

הזמנת שירות בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ
נציג לבדיקת אישור יציאה מהארץ

30 ₪

*תוך פחות משעה (עד 24 שעות לא בשבת וחגים)

פגישת ייעוץ און ליין

200 ₪

*עד 20 דק'

הגשת בקשה לביטול צו עיכוב יציאה מהארץ

950 ₪

*יש לשלוח את המסמכים הדרושים

מאמרים

בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ טלפון
בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ טלפון

בדיקה אם אני יכול לצאת מהארץ היא דבר פשוט אשר יכול לחסוך לכם הרבה כאבי ראש. יתכן כי עומד נגדכם צו עיכוב יציאה מהארץ ואינכם מודעים לזה. אז באילו נסיבות מוטל צו עיכוב

בקשה לביטול צו עיכוב יציאה מהארץ
בקשה לביטול עיכוב יציאה מהארץ

בקשה לביטול עיכוב יציאה מהארץ בקשה לביטול צו עיכוב יציאה מהארץ היא דבר אשר עשוי להידרש במידה ומתנהלים נגדכם הליכי הוצאה לפועל. יתכנו גם נסיבות אחרות הקשורות למשפט הפלילי בגינן יוטל איסור יציאה

בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ
צו עיכוב יציאה מהארץ

בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ היא דבר פשוט שתוכלו לעשות בעצמכם. אינכם זקוקים לעורך דין לצורך ביצוע הבדיקה. אך במידה ואכן הוטל עליכם צו עיכוב יציאה מהארץ, בהחלט תזדקקו לעזרה משפטית באמצעות עורך

צו עיכוב
בדיקת עיכוב יציאה מהארץ

בדיקת עיכוב יציאה מהארץ הזמנת שירות בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ נציג לבדיקת אישור יציאה מהארץ 30 ₪ המשך *תוך פחות משעה (עד 24 שעות לא בשבת וחגים) פגישת ייעוץ און ליין 200

בדיקת עיכוב יציאה מהארץ היא בדיקה שכדאי לכם לעשות אותה במידה ואתם נמצאים בהליך של גביית חובות. זה יכול להיות במסגרת תיק פשיטת הרגל, או במסגרת איחוד תיקים והליכי גבייה שונים. מדובר בבדיקה פשוטה וקלה החוסכת הרבה אי נעימויות.

לא נעים להגיע לשדה התעופה עם המזוודות וכרטיסי הטיסה, ורגע לפני העלייה למטוס יבשרו לכם כי עומד נגדכם צו איסור יציאה מהארץ ואינכם יכולים לצאת לחו“ל.

בדיקת עיכוב יציאה מהארץ

אין צורך בעורך דין לענייני כספים על מנת לבצע בדיקת אישור יציאה מהארץ, תוכלו לבצע את הבדיקה בקלות. אך במידה וקיים צו שכזה, תזדקקו לעורך דין מומחה להוצאה לפועל על מנת לנסות לבטל את הצו.

צו עיכוב
בדיקת עיכוב יציאה מהארץ

תיק פשיטת הרגל

איסור יציאה מן הארץ הוא דבר מקובל בהליכי חדלות פירעון. אדם אשר אינו יכול לפרוע את חובותיו יכול להכריז על פשיטת רגל. ליתר דיוק מדובר בהליך משפטי שבו מגישים בקשה לפשיטת רגל. זהו תהליך מורכב אשר נועד לסייע לחייב לסגור את חובותיו ולשקם את חייו הכלכליים. במסגרת תיק פשיטת הרגל מתבצע הליך של חקירת יכולות, איחוד תיקים, מינוי כונס נכסים וקביעת צו תשלומים שעל החייב לעמוד בו. במידה והחייב ישתף פעולה בצורה מלאה וכנה, ויעמוד בכל התשלומים, הוא יכול להגיש בסוף ההליך בקשה להפטר חובות.
אך הליך פשיטת רגל הוא אינו דרך להתחמק מתשלום חובות. במסגרת ההליך מוטלות על החייב הגבלות שונות אשר נועדו למנוע ממנו להתחמק מתשלום החוב. צו איסור יציאה מהארץ הוא אחת מהמגבלות המוטלות על החייב.
בדיקת עיכוב יציאה מהארץ

צו איסור יציאה מהארץ

איסור היציאה איננו נחשב לעונש, זהו פשוט הליך שנועד למנוע בריחה של החייב. זהו הליך מקובל במקרים של חובות כספיים, אך תוכלו למצוא את ההליך גם במשפט הפלילי. בשני המקרים קיים חשש שאדם יעתיק את מגוריו לחו“ל על מנת להתחמק מתשלום חובות או על מנת להתחמק מעונש.
מכיוון שהמטרה של הצו הוא למנוע בריחה של החייב, הוא ניתן ללא אזהרה מוקדמת. הצו יכול להינתן במעמד צד אחד בלבד. כלומר נושה יכול לפנות עם עורכי דינו לבית המשפט או רשם ההוצאה לפועל ולדרוש את הטלת הצו על החייב.

לאחר שהוחלט על הטלת צו איסור יציאה מהארץ הוא מייד נשלח למשטרת הגבולות. וכך נוצר מצב בו חייב עשוי להגיע לשדה התעופה ולגלות ברגע האחרון כי אינו יכול לעלות על הטיסה.
על מנת להימנע ממצב לא נעים זה רצוי לבצע בדיקת אישור יציאה מהארץ לפני שמתחילים לתכנן את הטיסה. למשל אם יש צורך בביצוע ביטול חוב ארנונה, עדיין ניתן להגיש בקשה מיוחדת באמצעות עורך דין ארנונה. על מנת להגיש בקשה מוצדקת לאישור יציאה.

בדיקת אישור יציאה מהארץ

רשות האוכלוסין מפעילה מוקד מידע. ניתן להתקשר ולבצע בדיקת איסור יציאה מהארץ בטלפון *3450. לצורך כך תזדקקו למספר דרכון, שנת הוצאה ושנת לידה. ניתן לעשות זאת גם באמצעות האינטרנט, הדבר דורש הרשמה למערכת ההזדהות הממשלתית.

בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ טלפון
בדיקת עיכוב יציאה מהארץ

עורך דין לענייני כספים

במידה וישנו צו המונע את יציאתכם מהארץ, תוכלו לפנות ל עורך דין לענייני כספים והוצאה לפועל על מנת לפעול לביטול הצו. ביטול הצו נעשה בכפוף לתנאים מסוימים. כמו כן הביטול הוא אינו ביטול גורף, אלא התרה של נסיעה אחת שעבורה קיבלתם אישור. כל נסיעה לחו“ל דורשת הגשת בקשה חדשה עד להסרת הצו, דבר המתבצע בסיום הליכי הגבייה.
בית המשפט נוטה לאשר בקשות מיוחדות כמו נסיעות עבודה, טיפולים רפואיים או נסיעות הקשורות למצב בריאותי של אחד מבני המשפחה. מלבד הצורך בסיבה מוצדקת יש צורך לספק בטוחות בהתאם לדרישת בית המשפט ומימון הנסיעה צריך להתבצע על ידי צד שלישי.

בדיקת עיכוב יציאה מהארץ לפי תעודת זהות

את הבקשה לביטול הצו יש לעשות באמצעות טופס 214. ניתן להגיש אותה בכל אחת מלשכות ההוצאה לפועל ברחבי הארץ. קחו בחשבון שאישור הבקשה לוקח זמן ולכן מומלץ לעשות זאת לפחות 14 יום לפני מועד הנסיעה. תמיד מוטב לעשות זאת בעזרתו של עורך דין לענייני כספים והוצל“פ.

במסגרת הבקשה יש לפרט את מטרת הנסיעה, משך הנסיעה, היעד והגורם המממן. הרשם צפוי לדרוש ערבות בנקאית וערבים. על הערבים לחתום על כתב ערבות וגם הם נדרשים להצגת תלושי משכורת וצילום תעודת הזהות. במקביל לאישור הבקשה יוצא צו איסור יציאה מהארץ כנגד הערבים. אם חזרתכם יש להתייצב בלשכת ההוצאה לפועל על מנת לחדש את הצו נגדכם ולבטל את הצו נגדם.

התמודדות עם חובות היא אינה דבר קל, בעיקר לא כאשר מופעלים עליכם לחצים כמו עיקולים, הגבלות רישיון נהיגה ועיכובי יציאה מהארץ. על מנת להתמודד עם החובות חשוב להיעזר במשרד עורכי דין להסדרי חובות. זקוקים לעזרה בביטול איסור יציאה מהארץ, פנו לעורך דין שמבין בתחום.

Ⓒ כל הזכויות שמורים לאבינו שבשמים Avinu.co.il
סגור
טופס מילוי פרטים לבדיקת אישור יציאה מהארץ

לתשלום מאובטח

30 ₪